30 October 2012

Post untuk 18 tahun ke atas,

Happy Birthday Nur Shakira :)

"Semoga segala cita-cita kau akan tercapai, Insyaallah. Sekarang kau dah dewasa, ada orang cakap kau dah layak kahwin, jadi jaga la diri kau tu baik-baik. Semoga dimurahkan rezeki selalu dan Kay / Kyra / Kia / K-ah / Ya, yang paling penting sekali, jadi matang oke dan berfikirlah macam orang matang haha."

Terima kasih kepada semua yang dah wish dekat aku, melalui text dekat phone or Facebook. Walaupun ada orang yang aku tak kenal wish dekat aku, terima kasih jugak laa haha. Oke, Facebook cakap aku dah dewasa sekarang, apa sebelum ni aku tak dewasa ke? Tolong larr :/


. . . . .

Aku dapat e-kad wish yang sangat sweet dari si dye

Comel nye :)

Suke sangat lukisan ni, sangat sweet :')

No comments:

Post a Comment