15 November 2012

Update Info 1st Giveaway by Shakira Pathi


Oke oke, attention please. Aku tak sedar yang rupe nye hujung bulan 11 ni aku dah nak kene balik UiTM. So aku nak tukar hadiah kepada topup. Memandangkan aku memang takde masa nak pergi pejabat post, so aku cadangkan tukar hadiah kepada topup. Kalau hadiah berjaya ditukarkan kepada topup, jumlah pemenang nanti confirm aku akan tambahkan dari  3 orang kepada 6 orang weee :D *lompat-lompat

* Review blog masih dikekalkan

Sorry sangat-sangat tak boleh kasi hadiah macam hari tu. Nanti 2nd giveaway, insyaAllah hadiahnya akan lebih hebat haha. Biasa la baru freshie nak buat GA bagai nie ;)

Change to :
> Topup RM5 x 6 pemenang :)
> Review blog
Maxis, Digi, Celcom and Umobile only.

SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI :')

No comments:

Post a Comment