26 December 2012

Blog, I am sorry :'(


Air mata jatuh tupptapptupptapp. Aku mula sedar, aku dah berlaku tidak adil dekat blog aku. Dulu tujuan utama aku buat blog ni nak story-story pasal life aku, tapi lain pulak yang jadinya. Kononnya aku nak jadi blogger yang berjaya la, nak buat duit through blogging bagai. Join la website tu, website ni, letak link semua hahaha. Pastu sampai satu masa ni baru aku sedaq, aku dah mula malas nak update bahagian klik-klik tu. Then, baru aku sedaq jgakk, ade ke orang nak klik link yang aku letak tuu, sedangkan aku masuk blog orang lain, aku sendiri pun tak klik link yang blogger tu letak hahaha :'D

So, we go back to where we start. Aku dah mula sedaq diri, aku nak kembali ke takuk lama. Lagipun aku baru sedar *sedar lagi aku tak twu benda tu halal ke tidak, ya Allah maafkan hambaMu ini :'( Blog, aku minta maaf sebab abaikan kau dengan kegunaan yang sepatutnye hueeee.

Kita berblog ni bukan pasal kuantiti, tapi kualiti. Aku mengaku, dulu aku buat 1st GA dulu sebab nak orang klik link yang aku letak tu, follow blog aku semata-mata nak ada follower yang banyak. Selepas beberapa lama masa berlalu, aku tersedar diri lagi, kalau follower banyak tapi dyorang tak hadap pun aku punya blog, buat apa weyhhhh. Kenapa la lambat sangat aku nak sedaq diri hahaha :')

Anyway aku akan still support blogger lain yang buat GA/segmen/contest. InsyaAllah aku akan join kalau aku rajin tangan nak join lahh. Semoga anda-anda blogger di luar sana, terus sukses dengan cara anda yang tersendiri. Sayonara !

5 comments:

  1. Sangat setuju. Berblog pasal kualiti. Anyway, skurang2nya akak sedar awal2. Tulah lumrah manusia. :D

    ReplyDelete
  2. @miss awesome

    Hehe tu la kan, nak buat ace ano.lambat betul akak nak sedar :)

    ReplyDelete
  3. Sama mcm entry ni :
    http://thecreativecraft.blogspot.com/2012/12/tamak-eh-kau-fiqah.html

    Jom baca yg ni pulak !

    http://thecreativecraft.blogspot.com/2012/12/tempah-transparent-header-only-rm3_25.html

    http://thecreativecraft.blogspot.com/2012/12/contest-top-referer-get-rm100-topup.html

    ReplyDelete
  4. @leni fitria

    yang penting ada jugak orang baca post kita kan :)

    @afiqah nabilah

    thanks, will read later :)

    ReplyDelete