20 December 2012

Jr PMR 2012, sila baca ini :)


Tak sangka yang rupa-rupanya ramai blogger yang S follow dekat blog yang form 3 *nak cuba bahasakn diri S la, sopan gituu hahaha :P Semalam bukak blog -19/12/2012, tengok dashboard, mak aihh banyaknya post pasal result PMR. S pun bukak la setiap satu post adik-adik jr. ni, nak twu result dyorang. Alhamdulillah, almost majoriti dapat keputusan yang cemerlang.

Tahniah tahniah ! :D

Bagi adik-adik yang tak dapat keputusan seperti yang diimpikan, jangan kecewa eyhh. Mungkin ada hikmah di sebalik yang terjadi, tak pun cuba kita check list balik diri kita, apa yang kurang. Bagi yang berjaya pulak, bersyukur pada Allah, berterima kasih dekat cikgu-cikgu terutama yang banyak terlibat buat program kem PMR tuu, cikgu-cikgu dah banyak berkorban masa dan tenaga dekat kita. Jangan lupa jugak dekat ibu dan ayah yang banyak sumbang macam-macam dekat diri kita.

Apa-apa pun, S nak ucapkan tahniah kepada semua calon PMR 2012, Generation 97 ! :D Nanti SPM 2014, bagi dapat straight A jugak tau, baru cantik flow result exam kita kan. Chaiyok chaiyok !

Soalan cepumas ;
1. Buku rujukan SPM dah beli belum ?
2. Dah ready nak jadi pelajar menengah atas ?
3. Dah fikir nak ambik course apa masa form 4 nanti ?
4. Nak apply MRSM or SBP ?

Seronok tengok jr-jr dapat result :)

No comments:

Post a Comment