9 January 2013

Interview hihihi

Tenok ni, aku tak layak jadi ahli PESIDA haha. PESIDA tu stand for Persatuan Siswa Siswi Diploma Perakaunan. Memang layak la tak dapat sebab masa pemilihan agi Sabtu, aku tak pergi. Lagipun pergi interview pun secara tak sengaja, semuanya gara-gara ter-inspired by Hani and Ummu. Alhamdulillah dapat jugak jawab soalan dengan lancar sebab yang interviewer tu pun tiggal 3 orang dari 7 orang. Biasa la jadi orang last, advantage memang banyak kan.

Aku bersyukur dekat Allah sebab buka hati aku supaya tak pergi pemilihan PESIDA tu. Aku twu mesti ada hikmah kenapa aku tak pergi pemilihan tu. Lagipun nanti masa akademik macam terganggu pun ada jugak. Yes, memang soft skill penting, kena ada dalam diri masing-masing, so aku nak aktifkan diri dalam KKRS jea la - Kelab Kaunselor Rakan Sebaya :)

Text dari ahli PESIDA dekat aku. Dah la nak dekat pukul 3 pagi, baru nak bgtwu dekat aku haha :D



No comments:

Post a Comment