20 May 2013

Betul tak kome menanye ni?

Assalamualaikum readers :)

Seperti biasa, eden tak tau nak menaip apa. Sejak akhir-akhir ni otak aku macam takde bende nak cerita sangat. Mungkin tengah gabra esok nak ada ujian kelayakan driving. Semoga Allah mudahkan urusan aku esok tambah-tambah dekat bahagian bukit tu! Harap readers sudi doakan kejayaan saya esok, terima kasih. May Allah ease everything for readers and me, amin, amin :)

Ni baca bawah ni, betul tak teman menanye ni? Tu la bezanya lelaki dengan perempuan. Perempuan ni tersirat sikit so man, lihat tingkah laku si dia betul-betul. Mungkin dia tak cakap tapi dia perlukan awak sebenarnye. Kan kan perempuan kan?


7 comments:

  1. Yes ! sokong 100% . Perempuan lebih mendalam maksudnya

    ReplyDelete
  2. Salam singgah. Lelaki dan perempuan serupa tapi tak sama. Gudluck exam. Saya baru habis :)

    ReplyDelete
  3. complicatednya pompuan..haha..
    malu taw..:3

    ReplyDelete