30 July 2013

Nak baucar FREE dari Watsons? Aku dah dapat!

Assalamualaikum readers :)

Bertemu kembali kita dalam rancangan Mari Membaca Blog Shakira!! Hahaha, puihh ada hati nak bajet macam nak masuk dalam TV. Well actually baru-baru ni memang aku ada buat shooting untuk rancangan Al-Hidayah. Tak percaya? Oke foine, takpe. Nanti aku upload video first scene shooting aku tu. Ingat aku tak boleh masuk TV ke :>

Back to the topic.

Readers blog sekalian ku (entah ape ayat)~~ Korang nak tak voucher free dari Watsons? Yes, free jea, tak susah pun nak join. Aku pun saja suka-suka join and dah dapat pun voucher free dari Watsons. Balik cuti raya ni boleh la pi serang Watsons nak guna voucher ni, hahaha.

Nak tak? Nak tak? :D

Nak kan?!

Readers cuma kena bagitau jea apa azam raya tahun ni. Nak melawat sanak-sedara ke, jalan-jalan ke, makan lemang ketupat sampai meletop perut ke, main mercun pop-pop ke, apa-apa je la, JANJI azam raya tahun ni. Dah pikir dah azam raya tahun ni? Haaaaa, meh la join, confirm-confirm dapat voucher free dari watsons :)

Klik baby comel ni untuk join

3 comments:

  1. Wahh, baucer free. Boleh la, mintak. Haha,
    -done klik iklan, terima kasih. :)

    ReplyDelete
  2. Mcm best je . Nak jugakk baucer free .

    ReplyDelete
  3. rupanya bukan tahun baru je ada azam. raya pun ada. hahahaha. alaaaa kira bagilah baucer kira dapat tu kat kite :p

    ReplyDelete