3 December 2013

Selamat tinggal Corby II

Assalamualaikum readers..

Mood sedih sangat.

Apa perasaan korang bila benda yang korang sayang sangat-sangat dah tak boleh nak guna lagi dah sampai bila-bila? Tambah-tambah bila benda tu korang beli dengan hasil titik peluh sendiri. Kalau tanya aku, aku cakap, aku sedih sangat-sangat, sedih :'(

Dua hari lepas, hari Ahad malam Isnin, maka berakhirlah riwayat handphone kuning Samsung Corby II aku ni. Aku dah guna almost 1 tahun ++ since tahun lepas.

Apa yang buat aku sedih, sebak sangat pasal fon ni rosak, sebab..

Fon ni aku beli guna duit elaun hasil titik peluh aku dekat PLKN dulu-dulu.
Fon Corby ni la paling banyak kenangan aku dengan tut tut..

Kenapa baru sekarang nak rosak handphone... Kenapa....


Ingatkan aku dah tak boleh guna handphone dah sampai saat ni tapi thanks to my le roomate, Hani, dia ada satu fon lebih so dia kasi aku pinjam. Thanks Hani. Taktau nak bagitau dekat mak ke tak pasal fon rosak ni, hmmmm.

I love you my baby, I love you always :'(

4 comments:

  1. Sedih sangat .. Tamat dah riwayat dia

    ReplyDelete
  2. takpe sabar jela :') . Fiqah punye dulu teros hilang tak sempat dia nak rosak n baru sebulan ja pakai. tros dia lari tinggalkan fiqah :') *cerita betol* :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita senasib fykanol :(
      huhu rompakkan besar besaran 2009 .

      Delete
  3. kesiann~ sabar ye kira..

    fon skarang ni mmg boleh pakai 2 3 tahun ke pling kurg..

    ReplyDelete