26 February 2013

dedikasi istimewa buat...

... sayang


26 Februari, satu tarikh yang selalu orang tunggu sejak orang bersama sayang pada tahun 2011. Sayang, selamat hari lahir yang ke-20 tahun :') Dah 20 tahun dah sayang bernafas atas bumi ni dan sayang adalah salah seorang insan yang orang rasa bersyukur sangat dapat berkenalan. Wish orang untuk sayang dalam blog ni 100% akan sama macam apa yang orang wish dekat sayang masa kita berborak malam tu, dalam text sayang, dekat fb sayang. Sekarang tak tau nak wish lagi ke tidak hehe.

Thanks sebab sayang ada jugak request something dari orang malam tu dan insyaAllah orang akan penuhinya sedaya semampu yang orang boleh. Untuk hadiah birthday sayangg, disebabkan orang tak boleh nak figure out apa yang sayang nak sebab tu orang hadiahkan sayang buku nota. Orang terpikir sayang suka melukis, apa kata orang bagi sayang buku nota dan dalam masa yang sama sayang boleh conteng-conteng, tulis apa yang patut dalam buku tuu. Hebat tak idea orang? Hihihihi ;)

Sorry tahun ni kalau keadaan agak spoil berbanding tahun lepas walaupun waktu tu orang ade dekat kem plkn. Next year will be much better than this year, I'll try for you. 

Sayangg, selamat hari lahir sekali lagi. Orang sentiasa doakan yang terbaik untuk sayangg dalam semua aspek, dunia dan akhirat. All the best for you my dear, Mohamad Fauzan b Mahmod

WO AI NI FAUZAN !

 a lot of loves;
Nur Shakira c:

7 comments:

  1. happyy birthdayyyy kira's boyprenggggg . hihi

    ReplyDelete
  2. ololo..sweet..slmt hri lhir buatnya ya..

    ReplyDelete
  3. thanks sayang..:)..hepy besday utk sayang shakira eh !

    ReplyDelete
  4. thanks dear, slalu singgah blog...
    btw happy besday jugak pada mr fauzan, shakira..:)
    special entry just for u dear..
    http://qasehcinta88.blogspot.com/2013/02/thanks-shakira.html

    ReplyDelete
  5. Happy (belated) birthday, Fauzan :D
    Hehe. Muka sayang awak macam muka kawan Alia la. Terkejut tengok tadi. Hihi

    ReplyDelete