10 February 2013

Karokkk Radja

Tengah syiok-syiok layan lagu dekat radio Era, tiba-tiba keluar lagu Takkan Melupakanmu dari Radja. Haa, korang mesti ingat lagi band ni kan? Radja ni dulu buku main famous dekat Malaysia around year 2004 until 2007 kot tak silap aku. Punya la aku teruja dengaq lagu tu sampai siap nyanyi-nyanyi lagi. Yang tak tahan aku still boleh hafal lirik lagu tu even lagu Takkan Melupakanmu tu dah lama sangat.

Dulu aku bukan kemain lagi minat band dari Indonesia ni macam Radja, Peterpan gituu. Sampai aku ada beli satu CD lagu dari kedai CD cetak rompak dekat pekan Kepala Batas dengan kakak aku. Masa tu kakak aku layan lagi lagu hiphop macam BEP gituu. Sekarang dia layan lagu twinkle twinkle little star jea dengan baby :P

Boleh dikatakan almost lagu Radja aku boleh hafal. Kalau suruh aku karok lagu Radja, rasanya aku boleh ingat lagi hihihih.

5 comments:

  1. kalau lagu2 dia suka lah.tapi penyanyi nya kureng..hehe

    ReplyDelete
  2. haha. lagu radja rasanaya yg plg ok di dgr pon mmg takkan melupakan mu tu tak.. hehe

    ReplyDelete
  3. betul2..husna suka jgak..feeling jee..hehe..

    ReplyDelete
  4. masa zaman tu adik kite ada buku lirik lagu - lagu yang tgh hot masa tu . salah satunya lagu nilah .

    ReplyDelete